02177355340 - 02177358665 info@t-dco.ir
دسرچتری میوه ای👌
دسرچتری میوه ای👌

دسر چتری میوه ای👌

برای درست کردن این دسر شیک ابتدا باید قسمت سفید رنگ و درست کنید، می تونید برای این قسمت از پودینگ یاپاناکوتای وانیلی استفاده کنید، البته ژله بستنی هم میشه ولی به این سفیدی و زیبایی نمیشه، بهترین و لذیذ ترین گزینه پاناکوتای وانیلی هست که در ادامه دستورش و براتون میزارم.

وقتی پاناکوتاتون آماده شد بریزید داخل قالب و اجازه بدین کاملا ببنده(بهتره حدود 24 ساعت داخل یخچال بمونه)

.

درمرحله بعد پاناکوتا رو از قالب خارج کنید و مطابق تصویر روی خط های قالب برش بدین.

همون طور که داخل تصاویر واضحه پاناکوتا رو به صورت یک خط درمیان داخل دو تا قالب بزارید و فواصل اونارو با انواع میوه پر کنید. می تونید میوه ها رو مخلوط کنید

 

👈نکته اول  اینکه بهتره پاناکوتاتون از حالت عادی کمی سفت ترباشه تا راحت تر برش بخوره برای همین بهتره یک قاشق غذاخوری بیشتر پودر ژلاتین اضافه کنید.

. 👈نکته دوم اگر کیوی جزو میوه هاتون هست برای اینکه ژله ببنده فقط چند لحظه داخل کمی آب جوش و شکر بپزید فقط چند لحظه، یا اینکه ژله آلووراتون و فقط با یک لیوان اب درست کنید.اگر آناناس هم میخواین استفاده کنید فقط باید کمپوتش و داخل ژله بریزید، خود آناناس ژله رو میبره،بقیه میوه ها هم مشکلی ایجاد نمی کنه

 

پاناکوتاوانیلی

 

مواد لازم

شیر  ۳ پیمانه

شکر  ۱ پیمانه

خامه  ۱ بسته

پودر ژلاتین  ۳ قاشق غذاخوری

وانیل  ۱/۴ قاشق چای خوری

 

طرز تهیه

 

پودر ژلاتین رو بانصف فنجون اب سرد مخلوط کنید بزارید بن ماری حل بشه کاملا،شکر و‌شیر را روی حرارت بزارید شکر که حل شد بردارید و‌بزارید خنک شه و ژلاتین را اضافه کنید سپس خامه رو میزنیم تاباز بشه ، وقتی کاملا با محیط هم دما شد و شیر هم از داغی افتاد خامه  رو اضافه میکنیم و با هم خوب مخلوط میکنیم و وانیلرا هم‌اضافه کرده و داخل قالب مورد نظر میریزیم و میزاریم داخل یخچال تا ببنده.

آموزش روزانه دسرو ژله مدرن👇