02177355340 - 02177358665 info@t-dco.ir
چیزکیک انار
چیزکیک انار

چیزکیک انار

مواد لازم برای لایه زیرین:

·        بیسکوییت ساقه طلايي2 بسته

·        کره 125 گرم

بیسکویتها رو با آسیاب پودر کرده، کره ذرب شده را اضافه میکنیم، با نوک انگشتان ورز میدهیم تا کاملا کره به خورد بیسکوییت بره، این میشه لایه اول که در ظرف پیرکس سایز متوسط که داخلش رو سلوفن کشیده ایم به شکلی که از دیواره های ظرف آویزان باشد میریزیم و کاملا با پشت قاشق،  صاف و فشرده اش میکنیم،  بعد میذاریم تو یخچال، تا لایه دوم رو حاضر کنیم.

🌸ی لایه میانی چیز کیک :

·        پنیر لبنه، 200 گرم

·        ژله الوئه را یکبسته

·        خامه صبحانه یک عدد،

·        وانیل،  نصف ق چ

·        شکر 6 ق غ

👇تهیه:

پنیر و خامه و وانیل و شکر رو با همزن با هم مخلوط میکنیم،  یه بسته ژله الوئه را رو با یک لیوان  آب جوش،به روش بن ماری حل میکنیم،  بعد میذاریم  ازداغی بیفته و اون رو به مخلوط پنیر و خامه اضافه میکنیم که البته با همزن بهتر مخلوط میشه.

بعد ظرفمون رو ازیخچال خارج کرده و این مواد رو روی لایه اول میریزیم و کاملا صافش میکنیم و میذاریم توی یخچال، ۱ تا۲ ساعت بمونه.

🌸 لایه سوم:

·        1 بسته پودر ژله انار

·        دانه انار ۱ لیوان

ابتدا ژله روازیخچال بیرون آورده و دانه های انار رو به ژله نیم بند اضافه میکنیم و دوباره میذاریمش تویخچال .

پودر ژله انار روبایه لیوان آبحوش حل وبن ماری میکنیم تا کاملا شفاف بشه بعد می ریزیم روی دانه های انار و دوباره می ذاریم  توی یخچال که یه ذره سفت بشه، منکه هی میرفتم سر یخچال و هی همش میزدم که خیلی سفت نشه.به نظرم یه نیم ساعتی کشید،باید شل و ابکی نباشه، ولی خیلی هم سفت نباشه، بعد ژله رو میریزیم روی دونه های انار و روی ظرف سلفون کشیده و میذاریم توی یخچال حداقل برای 12 ساعت.

بعد که این مدت،ظرف رو از یخچال خارج کرده، سلفون روش رو برداشته، دوطرف سلوفان زیری رو میگیریم وسعی کنید یواش یواش چیز کیک رو بلند کرده و به ظرف مورد نظر منتقل کنید، بهتره که دونفری انجام بدینش که بتونین راحت از سلفون جداکنید. بعد هم برش بزنید و حالش رو ببرین.

نوش جااااان😋